מיזמי התחדשות עירונית נועדו לחדש מתחמי מגורים ותיקים בערים, ובכך להשיג שלוש מטרות עיקריות: שיפור בטיחות המבנים והתאמת סטנדרט הבנייה למאה ה-21; הגדלת היצע הדיור אל מול הגידול הדמוגרפי והביקוש הגובר למגורים במרכזי הערים; ושדרוג איכות החיים והמגורים של תושבי הערים.
קבוצת לי מרשל היא מחלוצות ההתחדשות העירונית בישראל, ומאחוריה ניסיון רב בתחום. איתנותה הפיננסית של הקבוצה, המגובה באמון מצד המוסדות הפיננסים המלווים אותה, וכן עובדת היותה חברה יזמית וקבלנית כאחד, מקנות לה יתרון משמעותי הן בשלב תכנון הפרויקטים וקידומם, והן בשלב הבנייה.
קבוצת לי מרשל מקדמת בחולון את פרויקט קרית שרת בין יתר הפרויקטים הגדולים של החברה, פרויקט התחדשות עירונית במתחם קרית שרת שבחולון המתוכנן להניב מעל 1,800 יחדות דיור.
המתחם יכלול שני מרכזים עירוניים, שטחי מסחר, מבני ציבור הסמוכים לשני תחנות רכבת מטרו המתוכננים במקום
הפרויקט מצוי באזור אסטרטגי בחולון – בסמיכות לכביש 4, צמוד לפארק פרס ומרכזי תעסוקה רבים.
פרויקטים רבים נוספים מקודמים על ידי החברה ברחבי הארץ מצפון עד דרום, חברתנו תשמח ללוות אתכם מהשאלות הראשונות על מהו פרויקט התחדשות עירונית ועד לקבלת מפתח לדירה החדשה שלכם.
צוות מחלקת התחדשות עירונית עומד לרשותכם בכל שאלה; 03-744-1114
תתי נושאים
בית אלעזרי-905
• בתאריך20.12.16 נערכה פגישה בנוכחות: ראש המועצה, מהנדסת הוועדה המקומית “שורקות”, נציג איכות הסביבה, Lee Marshel, יועץ סביבה מטעם Lee Marshel, מנה”פ.
• מנה”פ הציג את הפרויקט ואת הבדיקות שהתבקשנו לבצע ע”י מהנדסת הוועדה המקומית על מנת לקבל אישור ותמיכה של המועצה המקומית ברנר והוועדה המקומית “שורקות” לפרויקט, כאשר ניגש לפגישת “פרה רולינג” בוועדה המחוזית.
• יועץ איכות הסביבה מטעם Lee Marshel הציג את ממצאי הבדיקה הסביבתית שביצע והמסקנה שאין מניעה סביבתית להקים תחנת דלק בשטח הפרויקט, הסמוך לכביש 40.
• מהנדסת הוועדה המחוזית הסבירה שהקרקע מוגדרת בתב”ע כקרקע חקלאית וכדי לבצע שינוי ייעוד יש לפנות לוועדה המחוזית.
• ראש המועצה ומהנדסת הוועדה הביעו הסכמה להשתתפות, מהנדסת הוועדה או שניהם בפגישת “פרהרולינג” שתיקבע בוועדה המחוזית.
• מנה”פ בהליך תיאום עם הוועדה המחוזית לתאום פגישת “פרהרולינג” בוועדה המחוזית.
• אדריכל הפרויקט יוסיף ע”פ בקשת מנה”פ אפשרויות לשימושים ידידותיים לסביבה על כל השטח שבבעלות Lee Marshel, מאחורי תחנת הדלק.
• מנה”פ פנה לראש המועצה בבקשה להוציא מכתב לנתיבי ישראל לבדיקת היתכנות תחנת הדלק בצמוד לכביש 40 ( מיקום הפרויקט).
• נבחר אדריכל חדש לפרויקט
• בתאריך 8.11.16 נערכה פגישה בנוכחות Lee Marshel ומנהל הפרויקט. האדריכל הציג את התכנון הראשוני והסביר את השיקולים לתכנון
• חברתLee Marshel אישרה עקרונית את התכנון הראשוני שהוצג
• חברתLee Marshel ביקשה בהמלצת מנהל הפרויקט לבחון שימושים נוספים בשטח הפרויקט, כגון חוות קולטי שמש לאנרגיה סולארית.
• האדריכל עדכן שהם מתחילים בהכנת החומר להצגה בפגישת “פרה רולינג” במועצה האזורית ברנר. לאחר אישור המועצה תוצג המצגת ב”פרה רולינג” בוועדה המחוזית בהתאם לסיכומים
• האדריכל הסביר, שהתכנון שיוצג בפגישה במועצה יהיה רק של תחנת הדלק וחנות הנוחות ללא הצגה של שימושים נוספים בשטח הפרויקט
• יועץ איכות הסביבה של הפרויקט שלח את דו”ח הבדיקה הסביבתית לדר’ איתי מרוז אחראי תכנון סביבה איגוד ערים אשדוד-חבל יבנה , לקבלת אישורו להתכנות להקמת תחנת דלק
• מנהל הפרויקט תיאם פגישה לתאריך 20.12.16 בנוכחות ראש המועצה, מהנדסת המועצה, מהנדסת הוועדה, דר’ איתי מרוז, יועץ איכותהסביבה של הפרויקט ומנהל הפרויקט לשם הצגת הממצאים וקבלת אישורם והמלצתם לוועדה המחוזית להקמת תחנה.
• יועץ התנועה שלח את תכנית התנועה הכוללת, את מיקום התחנה,נתיב האצה ונתיב האטה מכביש 40 לקבלת חו”ד מנתיבי ישראל. טרם התקבלה תשובה. מנהל הפרויקט מנהל מעקב ע”מ לקבל את תשובות נת”י בהקדם האפשרי
• מנהל הפרויקט קיבל את תכניות תשתיות ביוב ומים האזוריות מסביב ובתחום הפרויקט מיועץ האינסטלציה החיצוני
• תכניות ביוב ומים הועברו למנהל הפרויקט וליועץ איכות הסביבה על מנת להשלים את הדו”ח ההידרולוגי
• מנהל הפרויקטפנה למספר אדריכלים המומחים בקידום תחנות דלק ובתכנונם
• לאחר משא ומתן ובירורים, נבחר אדריכל מתמחה בתחום על ידי חברת Lee Marshel ונשלחה הצעת חתימה לאדריכל
• מנהל הפרויקטהפעיל את האדריכל להמשך תכנון וקידום הפרויקט בהקדם האפשרי ע”פהשלבים שנקבעו
• מנהל הפרויקט ממשיך באיסוף חומרים למילוי רשימת הדרישות של יועץ הסביבה לשם השלמת הדו”ח הידרולוגי סביבתי
• מנהל הפרויקט היה במעקב מול יועץ האינסטלציה החיצוני, לשם קבלת תכניות של תשתיות ביוב ומים האזורית בפרויקט,בהמשך לבקשת יועץ הסביבה לטובת השלמת הדו”ח הסביבתי
• תכניות הביוב והמים הועברו ליזם וליועצים הרלוונטיים להשלמת הדו”ח ההידרולוגי סביבתי
• מנהל הפרויקט במעקב לתאום פגישה בין יועץ הסביבה לד”ר איתי מרוז מאיכות הסביבה, ע”מלקבל את אישורו והמלצתו לוועדה המחוזית להקמת התחנה
• מנהל הפרויקט במעקב מול יועץ התנועה להעברת תכניות התנועה עבור כניסה ויציאה מכביש 40 לתחנת הדלק, לחו”דחיובית מנתיבי ישראל
• יועץ התנועהבתאומים מול נתיבי ישראל ע”מ להביא את אישורם לתכנון העקרוני הנ”ל
• יועץ התנועה הכין תכנית עבור פתרון עקרוני לדרכי כניסה ויציאה מהתחנה
• תכנית התנועה נמסרה לאדריכל. האדריכל בתאום עם יועץ התנועה ימקם את תחנת הדלק וחנות הנוחות ע”ג רגע מדידה גדי להעבירה לאישור נתיבי ישראל
• יועץ התנועה פנה לנציג נתיבי ישראל וסוכם כי התכנית הנ”ל תשלח אליו במייל ובהתאם נקבל הנחיות להמשך הדרך
• בהתאם לבקשת האדריכל, מנהל הפרויקט פנה למודד לעדכון תכנית המדידה ותוספת קו זכות הדרך להשלמת התכנית האדריכלית. תכנית זו הושלמה והועברה לאדריכל להמשך תכנון
• מנהל הפרויקט ממשיך באיסוף חומרים למילוי רשימת הדרישות של יועץ הסביבה ממשרד ” לשם שפר” לשם השלמת דו”ח הידרולוגי סביבתי
• בהתאם לרשימה הנ”ל גויס יועץ אינסטלציה וביוב חיצוני אשר עובד מול המועצה המקומית לקבלת מידע על חיבור התחנה למערכת המים ומערכת השפכים האזורית. לפי סיכום עם היועץ תכנית זו תימסר עד ה- 29.9.16
• מנהל הפרויקט מנהל מעקב לתאום פגישה בין יועץ הסביבה לד”ר איתי מרוז מאיכות הסביבה,ע”מ לקבל את אישורו והמלצתו לוועדה המחוזית להקמת תחנת הדלק
בית חולים איכילוב Copy-3071
שער הגלבוע-1413
חברים שלום רב,
להלן עדכון שוטף לפרויקט,
1) סטטוס ביצוע:
- הסתיימה סלילת האספלט.
- הפיתוח החיצוני גמור.
- שטחי הגינון מוכנים, כולל ראש מערכת ההשקיה.
- עצי הדקלים עומדים זקופים במגרש החניה.
- מערכת המים פועלת בבניין, מעליות עובדות.
- כניסות הלובי מוכנות , מעקות הבניין גמורים.
- בנית הממ"דים בשלבי סיום.
2) סטטוס טופס 4 (איכלוס) :
- הפרויקט נמצא בישורת אחרונה לקבלת טופס 4.
- כחלק מהישורת האחרונה, אנחנו נמצאים בהשלמות סופיות בהתקנת
חדרי שירותים ונגישות הנכים.
- צפי לקבלת טופס 4 הינו כפוף להשלמת הפרטים האחרונים כמפורט לעיל,
דהיינו בין 3 ל -4 חודשים.
3) תהליכי שיווק :
- שמחים מאוד לבשר כי תהליך השיווק לשוכרים פוטנציאליים יצא לדרך ויתקדם ביתר שאת עם קבלת טופס 4.
- כאמור אנו פועלים ומתכוונים לאכלס את הפרויקט בצורה היעילה, המהירה והטובה ביותר לשוכרים באמצעות מערכות השיווק המתקדמות שלנו.
בית חולים איכילוב-1409
אסף הרופא – בנין כהנוף-1406
בית משפט השלום ת"א-1403
כרמלית תל אביב-1398
רמת גן האגדות 5-1395
בית סמרטרייק קריית גת-1392
אור בגבעת שמואל-1389
הרבי מבכרך תל אביב-1387
שער העיר, חולון-910
תחנת דלק – כביש התענכים-1339
רחובות החדשה-903
בית שמש-773
אילת 70, חולון-756
שכונת רמב"ם בגבעתיים-269
בר כוכבא 1 פתח תקווה-268
הרגע לו חיכינו הגיע!
אנחנו שמחים לבשר לכם כי החלה הבנייה בפרויקט ״מבואות הגלבוע״.
בתאריך ה12.9.18, עלו לקרקע טרקטורים ובעלי מקצוע והחלו את עבודות הבנייה.
נמשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות נוספות, מצורפות תמונות מהשטח מוזמנים להסתכל.
בברכה וגמר חתימה טובה Lee Marshel.
מתחם מגידו חולון-267
בניית המיזם בחולון מתקדמת, ואנחנו נמצאים כעת בשלב קומת הקרקע.
צפי סיום בניית המיזם הוא: יולי 2018
כמו כן, החל שיווק הפרויקט ע”י הקבלן המבצע ואנחנו שמחים לעדכן כי ישנו ביקוש גדול למיזם ונכון להיום נשארו לקבלן המבצע רק שתי יחידות משרדים למכירה !
אנחנו עדיין לא מוכרים את הנכסים שלנו.
הפרויקט מעוצב ומתכונן על ידי חברת “גברין אדריכלים ” בניצוחה של האדריכלית יונה גלפרין אשר מאחוריה
רפרטואר רחב של יצירה ועשיית פרויקטים.
המתחם ינוהל ויתוחזק על ידי חברת “השתתפויות בנכסים ” מחברות הניהול הגדולות בישראל .
טבריה קריית משה-266
יקנעם מגורים – פרויקט רמת השניים-100
סטטוס התקדמות ופעולות בפרויקט ״מבואות הגלבוע״ אוקטובר 19
תחנת הדלק:
כל עבודות להקמת תחנת הדלק הסתיימו.
התחנה שלמה ומוכנה לעבודה
טופס 4 יתקבל בימים הקרובים, חברת סד”ש יכולה להכנס לעבודה.
אולי עדיף משפט – חברת סד”ש יכולה להפעיל את תחנת הדלק באופן מלא.
מבנה המשרדים:
עבודות העפר וחפירת מרתף החניה הסתיימו.
עבודות קידוח ויציקת הכלונסאות לקראת סיום.
עבודות השלד והבטון בעיצומן.
עגורן הותקן באתר לפני תקופת החגים ועובד במלוא המרץ.
סטטוס התקדמות ופעולות בפרויקט ״מבואות הגלבוע״ ספטמבר 18
- החודש התקיימו מספר פגישות תיאום, ישיבות תכנון ופגישות הערכות לביצוע:
– חתימת הסכם ביצוע קבלן מתחם תחנת דלק
– קבלת נוסח סופי לחתימה עבור הסכם מאגר מים חיצוני לפרויקט.
– מנהל הפרויקט ביצע שיפור תכנון קונסטרוקציה לפרויקט לחסכון משמעותי בעלויות הביצוע. התקבל סט תוכניות מעודכנות לביצוע מהקונסטרוקטור.
– מנהל הפרויקט קיים יחד עם הקבלן פגישת התנעה במנהלת אזור התעשייה לפתיחת תיק ביצוע בהתאם לנהלי המועצה.
– מנהל הפרויקט והאדריכל השתתפו בדיון המועצה בוועדה המקומית בנושא בקשה להיתר: הבקשה אותרה. - הכנות לביצוע:
מנהל הפרויקט החתים את הקבלן ואת היזם על חבילת הסכם עבור העבודות במתחם תחנת הדלק. ניתן לקבלן צו התחלת עבודה, הקבלן נשלח להשלים אישורים לתיאום תשתיות מול המועצה המקומית ומינוי מנהל עבודה ומהנדס ביצוע בטרם התחלת העבודה. התקיימה פגישת פתיחת תיק ביצוע במנהלת אזור תעשייה להצגת כל האישורים וקבלת ברכת הדרך. - רישוי והיתרים:
מנהל הפרויקט ממשיך לפעול יחד עם היועצים לקבלת יתרת האישורים הנדרשים לבקשה מקוונת להיתר בניה כמו שהוגדר על ידי הוועדה המקומית-
– מנהל הפרויקט הגיש את העותקים בנייר של הבקשה להארכת תוקף ההיתר הקיים. נקבע מועד לדיון בוועדה המקומית לבקשה להארכת תוקף ההיתר הקיים.
– הבקשה להיתר בניה חדש אושרה בדיון בוועדה המקומית. - נערכים לביצוע הקמת חדר הטרנספורמציה בפרויקט. נחתם הסכם התקשרות מול חברת החשמל. עו״ד היזם משלים את נושא הסכם רמ״י מול חברת חשמל לקבלת אישור תחילת ביצוע מחברת חשמל. מנהל הפרויקט יחד עם עו״ד היזם במעקב יומי מול חברת החשמל לקידום התחלת עבודות חדר הטרנספורמציה
- הסכם מאגר מים חיצוני-
מנהל הפרויקט פועל מול ספק מאגר המים החיצוני ומול היזם לחתימות על הסכם שת״פ. שימוש הפרויקט במאגר המים החיצוני יחסוך בעלויות הביצוע של הקמת מבנה המשרדים ובעלויות התפעול למאגר המים והמשאבות. - מהנדס המועצה עדכן שתוכנית המתאר של המועצה מול הוועדה המחוזית, נמצאת בשלבים התחלתיים ויש להתקדם ברישוי בלעדיה. סוכם שוב מול מהנדס המועצה ששלבי הרישוי לשינוי שימוש המסחר בפרויקט למסחר רך ולא כמסחר של חנויות תומכות מפעל שיוצגו בפני הוועדה המקומית בדיון יהיו:
– הכנת היתר בניה עם הגדרת המסחר כתומך מפעל
– במקביל לבקשה לדיון בוועדה להיתר הבניה תוגש בקשה לשימוש חורג ל-5 שנים, למסחר רך כמופיע בתכנון.
– בסיום תהליך קבלת היתר הבניה ואישור השימוש חורג (בתמיכת מהנדס המועצה) יבוצע הליך תב״ע קצר מול הוועדה המחוזית לשינוי קבוע של יעוד המסחר למסחר רך, על פי כל התיאומים שנעשו מול המועצה המקומית ובתמיכתה.
– הליך התב״ע ייעשה במהלך שלבי הביצוע ובכל מקרה אמור להסתיים עד תום מועד השימוש החורג, כך שלא ייעשה תחת לחץ זמן ולא יהווה מגבלה לשיווק ובניה. - מנהל הפרויקט נמצא במעקב וטיפול רצוף מול מהנדס המועצה, מול רפרנט הוועדה המקומית ומול היועצים על מנת לוודא שכל האמור בסעיף הנ״ל מבוצע ומוטמע במסמכים ובקשר מול המועצה
- תוכנית קונסטרוקציה-
בהמשך לתהליך שיפור תכנון קונסטרוקציה לפרויקט הוגש למנהל הפרויקט סט תוכניות מלא לביצוע המתאים לדגשים והערות שנתן מנהל הפרויקט. מנהל הפרויקט הציג ליזם את השיפורים בתכנון ואת החיסכון בעלויות הביצוע.
נס ציונה Trio Towers-99
ישיבת תכנון מתוכננת בתאריך 16.11.2018 הישיבה בהשתתפות הנהלת לי מרשל ומשרד התכנון, תגבש תכנית לקידום התכניות של מיזמי נופר סנטר וטריו טאוארס. עדכון תוצאות הישיבה יפורסם באתר המשקיעים בתחילת דצמבר 2018
התפתחויות בנס ציונה
הגענו להסכמה עם המגרש השכן, על סוג של חלוקה והעמדת הבניין על השטח.
השמאי מסיים בימים אלה את טבלת האיזון של השטחים,
אנחנו מגישים לעיריית נס ציונה את התוכנית הסופית לפיצול השטחים,
ומקבלים אישור סופי להתקדם לקבלת היתר.
התפתחויות בנס ציונה
בנס ציונה מקודם מיזם המכיל ארבע בנייני משרדים עם חזית מסחרית בקומה הראשונה. החברה היזמית שמקדמת את הפרויקט פועלת על פי מידע קשיח שבו קיים מחסור חמור במשרדים ובמיוחד משרדים קטנים באזור פארק המדע.
המיזם ממוקם קרוב מאוד לשטחים שלנו, למעשה בהמשך הכביש.
החברה היזמית פועלת על פי התב”ע המאושרת באזור ומוכרת משרדים כבר בשלב זה שבו אין היתר בניה. משמעות סעיף זה מאוד חיובית וגבוהה עבורנו, מכיוון שהשטחים של החברה היזמית נושקים כאמור לשטחים שלנו ואנחנו נהנים מתב”ע זהה והפיתוח התכנוני של האזור. באופן כללי ניתן לומר שנס ציונה מושכת אליה דרישה גבוהה לתעסוקה וכאמור, העיר סובלת ממחסור בשטחי משרד.
החברה היזמית מוכרת משרדים בשלב טרום היתר, במחיר ראשוני ומוקדם (נקרא גם מחיר פרי- סייל) העומד על כ – 10,000 ₪ למ”ר. החברה הודיעה שככל שהזמן עד קבלת היתר יתקצר, כך יעלו המחירים.
סיום בנייה מתוכנן לשלושים ושישה חודשים. המחירים למשרד קיים יהיו יותר גבוהים משמעותית.
סטאטוס התקדמות ופעולות בפרויקט נס ציונה – אוגוסט 2017
הליכי התכנון נמשכים במרץ, באמצעות צוות ההיגוי וכן בליווי אנשי מקצוע, עורכי דין, שמאים, אדריכלים, מודדים וכיוצ”ב.
במסגרת פעילות ועדת ההיגוי, ועל מנת למקסם את האפשרויות, חברנו לקבוצת בעלי קרקע מאוגדים לצורך שיתוף פעולה וקידום התוכנית.
בימים אלה אושרה, לבקשתנו, תכנית מתוקנת לחלק הדרומי של הפרויקט (Trio Towers). בחלק זה מתוכננים שני בניינים בגובה עשר קומות כל אחד; תכנית זו יצרה הפרדה מלאה בין חלק המגרש בו אנו שותפים ליתר חלקי המגרש, כך שניתן יהא לבצע בניה עצמאית, במהירות רבה יותר, ולמקסם את זכויות הבניה.
בחלקו הצפוני של הפרויקט (NOFAR CENTER) אושרה תכנית נס/126 המקנה זכויות בניה.
בימים אלה מכינים בעלי מקצוע מטעם הבעלים בשיתוף פעולה של עיריית נס ציונה טבלאות איזון. עם השלמת טבלאות האיזון יקודמו בקשות היתרי הבניה.
המסקנות הן:
1. מועצת העיר אישרה את תכנית המתאר בה נמצאים המיזמים שלנו.
2. מועצת העיר קבעה כי גובה הבניינים יהיה מדורג בין 11-7 קומות.
3. העייריה תאפשר גמישות בניה של עד 16 קומות, באזורים בהם ישולבו מסחר ומשרדים.
4. המסקנה המשמעותית ביותר שעולה מן הכתבה היא שבנייה בשטחנו היא עובדה קיימת.
- תוכנית נס 145 אושרה בחודש והיא בתוקף. 299% זכויות.
- תוכנית נס 126/ב בתהליך תיקונים. צפי ל- 225% זכויות.
- אלה התהליכים המרכזיים שמתנהלים כרגע לקידום קבלת היתר הבנייה:
- צוות ההיגוי מקיים ישיבות עם אנשי המקצוע
- יש לנו נציגים בהסכם השיתוף שמאחד בין מספר קבוצות והם מקדמים את קבלת ההיתר
- בחודש ספטמבר נפגשנו עם מהנדס העיר וקיבלנו משימות ע”מ לקדם את התהליך (שכירת אנשי מקצוע, פיתוח תוכניות)
- בתחילת החודש הנוכחי התחיל צוות ההיגוי בגיוס אנשי מקצוע ע”מ לעמוד במשימות של מהנדס העיר
- התקיימה פגישה עם מהנדס העיר בפגישה זו הוצגה העמידה במשימות ודנו בתוכנית פיצול החלקה והתחלת הבנייה וקבלת ההיתר. מהנדס העיר נתן את ברכתו לפיצול החלקה. ניגשים לוועדה המקומית לתכנון ובנין לאישור סופי וקידום הבניה.
עפ”י התוכנית, מסלול הקו יעבור מרחק של 21 ק”מ דרך 37 תחנות, כאשר תחנות הקצה
שלו הן צומת חולון בת”א בצפון וצומת ביל”ן ברחובות בדרום.
תקופת הקמתו צפויה לארוך פחות זמן מקווים אחרים שכן קוויBRT דורשים פחות
השקעה בתשתיות ייעודיות מרכבות קלות. לכשיוקם, הקו עשוי לשפר משמעותית
את הנגישות של תושבי העיר למרכז ולערי הסביבה בתחבורה ציבורית.
קטע נס ציונה – 4 ק”מ
קו BRT – קו אוטובוס מהיר
ורב קיבולת. צפוי לנסוע בנתיבים
בלעדיים ולקבל עדיפות ברמזורים
יקנעם Business-93
סטאטוס התקדמות ופעולות בפרויקט “יוקנעם” – יוני 2017
1. בתאריך 08/06/2017 התקיימה פגישת עבודה עם יועץ התנועה, נציגת חברת “תדם” (יועצי התנועה מטעמנו), אדריכל הפרויקט ומנהלי הפרויקט. מטרת הפגישה היתה הכנה לקראת הפגישה עם מהנדסת העיר יקנעם.
2.בתאריך 21/06/2017 התקיימה פגישה אצל מהנדסת העיר יקנעם. בפגישה זו הציג יועץ התנועה את התכנון הכללי לאזור התעשייה שהכין עבור העירייה וכן את התכנית עבור חלקה 17 שבבעלות Lee Marshel. התכנית לחלקה 17 אושרה ע”י מהנדסת העיר והמשך הטיפול מול הוועדה המקומית ומול הוועדה המחוזית.
3.בתאריך 26/06/2017 התקיימה פגישת עבודה לקידום התכנון אצל אדריכל הפרויקט, בהשתתפות יועצת התנועה מחברת “תדם”, יועץ החשמל מחברת “דוד ברהום” ומנהל הפרויקט. בישיבה זו הוצג התכנון התנועתי שמותאם לתכנון שדרשה מהנדסת העיר בישיבה מתאריך 21/06/2017.
4.בתאריך 29/06/2017 התקבלה תכנית התנועה לחניונים מחברת “תדם”, יועצי התנועה, בהתאם לדרישות התכנית השלדית של יועץ התנועה.
5.תואמו פגישות המשך עם צוות היועצים לקידום ותיאום התכנון.
6. מנהל הפרויקט, עם צוות התכנון, פועל על-מנת להכין את התכניות הדרושות להצגה לוועדה המקומית, לרבות פגישות מכינות, מתוך כוונה לסיים את ההליך מול הוועדה המקומית בהקדם האפשרי ולהתקדם להעברת התכניות לוועדה המחוזית.
7.במקביל, מנהל הפרויקט “יסגור” בימים הקרובים את רשימת המתכננים הנדרשת לשלבי התב”ע והתכנון להיתר לשלב א’, הנגזר מהתכנון הכללי, בכדי לקדמו לביצוע בהקדם האפשרי.
8. הופצו פרוטוקולים ובוצע מעקב ביצוע של משימות על ידי היועצים ותאומים שוטפים מול היזם.
1. התקבלה החלטה לבקש ממנהל תכנון מחוז צפון להגיש תב”ע בסמכות מחוזית לחלקה 17 שבבעלות היזם (Lee Marshel).
2. בתאריך 30/05/2017 התקיימה פגישת “פרה רולינג” במנהל תכנון מחוז צפון. מטרת הפגישה הייתה קבלת אישור עקרוני להגדלת זכויות הבנייה מ- 230% ל- 360% בחלקה 17 וקבלת אישור עקרוני לתוספת ייעוד מלונאי בשתי הקומות העליונות.
3. בפגישת ה”פרה רולינג” קיבלנו את אישור מתכנן מחוז צפון במשרד הפנים ומהנדסת העיר יוקנעם להגיש תק”ע בסמכות וועדה מחוזית בהתאם לבקשתנו, וזאת בכפוף לעבודה משותפת עם יועץ התנועה שמתכנן את התנועה לכל אזור התעסוקה של יוקנעם.
4. דרישת מתכנן מחוזר צפון במשרד הפנים ומהנדסת העיר יוקנעם הייתה לקבל מיועץ התנועה הנחיות לתכנון תנועתי למגרש של היזם, התואם את התכנון הכללי שהכין יועץ התנועה, לרבות בבדיקת היתכנות תנועתית שעשה לאזור התעסוקה כולו והחיבורים לכביש 70, לפני ואחרי פתיחת כביש 6.
5.תואמה פגישה לתאריך 08/06/2017 עם יועץ התנועה, משרד “תדם” (יועצי התנועה מטעמנו), אדריכל הפרויקט ומנהל הפרויקט לקידום התכנון הנ”ל.
6. הועברה דרישה ליועץ הסביבה להכין תסקיר לקרקע מזוהמת למגרש היזם, על פי הנחיות מהנדסת העיר ומתכנן המחוז.
7.מיד לאחר קיום הפגישה עם יועץ התנועה יתקיימו מספר ישיבות תכנון עם שאר יועצי הפרויקט על מנת להכין את החומר הדרוש להצגה ואישור בפני מהנדסת העיר, כתנאי להמשך הקידום של ההיתרים והתב”ע מול הוועדה המקומית והוועדה המחוזית.
8. מנהל הפרויקט ממשיך לפעול מול עורך הדין של חברת Lee Marshel להוצאת חוזים עבור כלל המתכננים לחתימות.
9. הופצו פרוטוקולים ובוצע מעקב ביצוע של משימות על ידי היועצים ותאומים שוטפים מול היזם.
דוח להתקדמות ופעולות בפרויקט יקנעם – אפריל 2017
- לפי הנחיית מהנדסת העיר יקנעם, על פי תכנית המתאר העירונית המאושרת, ניתן להגיש תב”ע להגדלת זכויות ל- 360% רק לתכנית ששטחה לא יפחת מ- 15 דונם. מאחר ורק בצירוף שלוש חלקות אפשר יהיה להגיע לשטח תכנית של 15 דונם, נבחנו מספר אופציות:
- חלקות 17 ו-13 בגוש 12779 וחלקה 15 בגוש 12780
- חלקות 16 ו-17 בגוש 12779 וחלקה 15 בגוש 12780
- חלקות 15 ו- 16 בגוש 12780 וחלקה 17 בגוש 12779
- חברת דסקל הינם בעלי חלקות 16 ו- 21 (בגוש 12779). דסקל אינם מעוניינים להצטרף לתב”ע משותפת. כמו כן, בעל חלקה 16 (בגוש 12780) אינו מעוניין להצטרף לתב”ע זו.
- ביום 02.04.2017 התקיימה פגישה ביקנעם בהשתתפות היזם עם בעלי החלקות הסמוכות (חלקה 15 בגוש 12780 וחלקה 13 בגוש 12779). במהלך הפגישה הועבר למשתתפים החוזה לשיתוף שלושת החלקות להכנת תב”ע משותפת. הוסברו העלויות המשותפות עבור מודד ויועץ התנועה, אשר תכנן את כל מרחב אזור התעשייה והומלץ ע”י מהנדסת העיר.
- סוכם עם בעל חלקה 13 שבשלב ראשון יוסיף לתכנית שהועברה לו, את הכניסות/ יציאות לחלקה שבבעלותו, וכן את מיקום החניות הניצבות, האפשריות מבחינתו, בצמוד למדרכות אשר סביב החלקה שלו. בשלב שני תתואם פגישה עם מהנדסת העיר יקנעם, בנוכחות בעל חלקה 13 להצגת שלושת החלקות והחניות האפשריות בצידי כל מגרש, בהתאם לדרישות העירייה (חניות ניצבות). במידה והצעת התכנון שנגיש, תאושר באופן עקרוני, בעל חלקה 13 יהיה מוכן להצטרף ולחתום על הסכם שיתוף התב”ע שהעברנו לו.
- מנהלת הפרויקט של חלקה 15 עדיין בודקת את הסכם שיתוף התב”ע.
- תואמה פגישת “פרה רולינג” בוועדה המחוזית צפון, ליום 03.05.2017 לקבלת אישור עקרוני להגדלת זכויות בניה מ- 230% ל- 306% בחלקה שלנו בלבד, וקבלת אישור עקרוני לתוספת ייעוד מלונאי בשתי קומות עליונות (שינוי ייעוד ממשרדים/ מסחר למלונאות).
- מנהל הפרויקט ממשיך לפעול מול עו”ד היזם להוצאת חוזים עבור כלל המתכננים לחתימות.
- בנוסף, הופצו פרוטוקולים ובוצע מעקב ביצוע של משימות ע”י היועצים ותאומים שוטפים מול היזם.
• יועץ התנועה ויועץ הפיתוח, בהנחיית ובבקרת מנה”פ, עדכנו את נספחי התנועה והפיתוח עם עדכון החניות הניצבות בחזית הדרומית, כפי שנדרשו ע”י מהנדסת העיר ע”מ לקדם את התב”ע להגדלת זכויות.
• האדריכל עדכן את מצגת הפרויקט כפי שנדרש לצורך תיאום פגישת”פרה רולינג” בועדה המחוזית לפי הפירוט הבא:
1. סימון קו כחול סביב החלקות המשתתפות בתב”ע
2.עדכון טבלת שטחים
3.הטמעת נספח תנועה ופיתוח מעודכנים עם החניות הניצבות בחזית הדרומית
4.הטמעת הדמיות מעודכנות
• מסמך ההסכמות בנושא חלוקת התשלומים לבעלי חלקות 13 ו-15 נשלח לחתימה. תתקיים פגישה להחתמת בעלי החלקות השכנות בתחילת אפריל.
• מנה”פ מתאם פגישת”פרה רולינג” בוועדה המחוזית לאישור וקידום הפרויקט. לפגישה יזומנו :יו”ר הוועדה המחוזית צפון, מתכנן המחוז, אדריכל הפרויקט, יועץ התנועה, מנה”פ וחברת לי מרשל.
• מנה”פ ממשיך לפעול מול עו”ד חברת לי מרשל להוציא חוזים עבור כלל המתכננים לחתימות.Øהופצו פרוטוקולים ובוצע מעקב ביצוע של משימות ע”י היועצים ותאומים שוטפים מול היזם, לי מרשל.
• יועץ התנועה ויועץ הפיתוח בהנחיית מנה”פ , מעדכנים את נספחי התנועה והפיתוח עם עדכון החניות הניצבות בחזית הדרומית כפי שנדרשו ע”י מהנדסת העיר, כתנאי לקידום התב”ע.
• האדריכל מעדכן את מצגת הפרויקט, על מנת לשלוח לוועדה המחוזית כתנאי לתיאום פגישת “פרהרולינג” במחוזית לפי הפירוט הבא:-אסימון כחול בסיס שלושת החלקות המשתתפות בתב”ע המראה שטח של כ-15 דונם.-ב קיימות שתי אופציות לשיתוף פעולה:
1.חלקות 13,15 ואנחנו (חלקה 17)
2. חלקות 21,15 ואנחנו (חלקה 17)-געדכון טבלת שטחים עםנתוני ארבעת השטחים ( 13,15,16,21) האופציונלייםלשיתוף פעולה.
הטמעת נספח תנועהופיתוח מעודכנים עם החניות הניצבות בחזית הדרומית בלבד לאחר בדיקה מול יועץ תנועה,במידה וימוקמו בחזית המזרחית חניות ניצבות יבוטלו כמות חניות גדולה מאוד בחניוניםשתגרום להוספת קומת חנייה.
הנ”ל לא מקובל על מנה”פ בגלל המשמעויות הביצועיות והכלכליות.-הטמעת הדמיות מעודכנות.
מסמך ההסכמות בנושא חלוקת התשלומים נשלח שוב לבעלי חלקות 13 ו15 לחתימה. יש הסכמה בע”פ של בעלי החלקות הנ”ל להשתתף בתב”ע. הסיבה שבגינה תרום נחתם מסמך ההסכמות הינה הנושא המסחרי.
מנה”פ מתאם פגישת “פרה רולינג” בוועדה המחוזיתלאישור וקידום הפרויקט.
לפגישה יזומנו – יו”ר הוועדה המחוזית צפון, מתכנן המחוז , “לימרשל” , אדריכל , יועץ תנועה ומנהלי הפרויקטים.
מנה”פ פועל על עו”ד של “לי מרשל ” להוצאתחוזים עבור כלל המתכננים לחתימות.
בנוסף הופצו פרוטוקולים ובוצע מעקב ביצוע של משימות ע”י היועצים ותאומים שוטפים מול היזם.
• מסמך ההסכמות בנושא חלוקת התשלומים נשלח שוב לבעלי חלקות 13 ו15 לחתימה. יש הסכמה בע”פ של בעלי החלקות הנ”ל להשתתף בתב”ע. הסיבה שבגינה תרום נחתם מסמך ההסכמות הינה הנושא המסחרי.
• מנה”פ מתאם פגישת “פרה רולינג” בוועדה המחוזית לאישור וקידום הפרויקט.
לפגישה יזומנו – יו”ר הוועדה המחוזית צפון, מתכנן המחוז , “לימ רשל” , אדריכל , יועץ תנועה ומנהלי הפרויקטים.
• מנה”פ פועל על עו”ד של “לי מרשל ” להוצאת חוזים עבור כלל המתכננים לחתימות.
• בנוסף הופצו פרוטוקולים ובוצע מעקב ביצוע של משימות ע”י היועצים ותאומים שוטפים מול היזם.
• מנהל הפרויקט תאם וערך פגישת התנעה לקידום התב”ע המשותפת בין המגרשים 15,16,17 בתאריך 08/01/2017בנוכחות נציגי חלקה 15 וחלקה 17: אדריכל הפרויקט, יועצת התנועה, מנהל הפרויקט,מנהל פרויקט החלקה הצמודה, רן זילברשטיין – יועץ מנחה לנושא התנועה. הבעלים שלחלקה 16 לא הגיע לפגישה. הפגישה נערכה לפי בקשת מהנדסת העיר על-מנת לקדם את הרחבת הכבישים במתחם, ע”מ למצוא פתרון לנושא בעיית התנועה והחניה באזור התעשייה שהוצג בדו”ח בדיקת היתכנות תחבורתית שבוצע ע”י המהנדס רן זילברשטיין עבור העירייה. מהנדסת העיר הנחתה את צוות התכנון ומנהל הפרויקט לנסות ולהכין תכנית תנועה משותפת הכוללת פתרון להרחבת הכבישים המקיפים את החלקות הנ”ל ולהוסיף חניות ניצבות לאורך חלקות אלה.
• מנהל הפרויקט,באישור חברת Lee Marshel, גייס את המהנדס רן זילברשטיין כיועץ מנחה בנושא התנועה. תפקידו יהיה להנחות את צוות התכנון בהכנת נספח תנועה משותף ולעדכן את בדיקת ההיתכנות התחבורתית בהתאם לנספח זה.
• מנהל הפרויקט ועורך הדין של חברת Lee Marshel הוציאו מסמך להחתמת שלושת בעלי החלקות (15,16,17) באשר לחלוקת הוצאות התב”ע המשותפת.
• מנהל הפרויקט העביר לשלושת בעלי החלקות לאישור וחתימה את הצעת המחיר עבור שכ”ט של המהנדס רן זילברשטיין.
• המשך קידום ייעשה לאחר הסכמות מסחריות בין שלושת בעלי החלקות.
• סוכם כי המהנדס רן זילברשטיין יוציא הנחיות ראשוניות לתכנון התנועה ויעדכן את דו”ח הבה”ת (בדיקת היתכנות תחבורתית) ונספח התנועה שהכין לעירייה בהתאם למערך התנועה החדש שיוצג במסמכי התב”ע.
• מנהל הפרויקט ירכז את החומר התכנוני משלוש החלקות ויעביר למהנדס רן זילברשטיין עבור הוצאות הנספח המשותף ועדכון הדו”ח.
• סוכם בין בעלי החלקות שריכוז הפרויקט לקידום התב”ע יתבצע ע”י מנהל הפרויקט מטעם חברת Lee Marshel בעבור כל בעלי החלקות.
• תתואם ע”י מנהל הפרויקט פגישה נוספת אצל מהנדסת העיר לאישור נספח התנועה המשותף ודו”ח הבה”ת המעודכן, לאחר שתושלם הכנתם.
• בתאריך21.11.16 נערכה פגישה בנושא הצגת תפיסת התכנון של הפרויקט למהנדסת העיר. בישיבה זו הציעה מהנדסת העיר לנסות לתאם תכנית תנועה כללית שתציג הקצאת חניות ציבוריות ניצבות והרחבת הכביש ע”י הפקעת שטח המגרשים. הכוונה היא להגיש בקשה משותפת שתכלול מגרשים בהיקף של 15 דונם ויותר אשר תאפשר בקשה במחוזית להגדלת זכויות למרבה ניתן, עפ”י התנאים הנקובים בתב”ע.
• בהמשך לישיבה הנ”ל נערכה פגישה בתאריך 19.12.16 בנושא שיתוף פעולה לתב”ע משותפת עבור חלקות 15,16,17 בנוכחות: מהנדסת העיר, Lee Marshel, הבעלים שלחלקה 16, אדריכל, אדריכל חלקה 15, יועצת תנועה מטעם העיריה ומנהל הפרויקט.Øהאדריכל הציג את הפרויקט בחלקה 17 ואת ההצעה של מהנדסת העיר לאיחוד חלקות להגשת תב”ע עבור תוספת זכויות בניה מקסימליות בתנאי שתתוכנן ותבוצע תכנית תנועה משותפת להרחבת רחובות הסמוכים למגרשים וביצוע חניות ציבוריות ניצבות במקום מקבילות הצמודות לחלקות15,16,17.
• מהנדסת העיר הציגה את נושא בעיית התנועה והחנייה באזור תעשייה שהוצג בדו”ח בדיקת השלכות תחבורתיות (בה”ת) שבוצע ע”י המהנדס רן זילברשטיין עבור העירייה. מהנדסת העיר ביקשה שתוכן תכנית תנועה משותפת עם פתרון הרחבת הכביש והוספת חניות ניצבות לחלקות 15,16,17 שיתנו מענה לפי הבה”ת שהכין המהנדס רן זילברשטיין.
• הוחלט כי יש לפנות למהנדס רן זילברשטיין לקבלת חו”ד לתכנון תנועה המשותף בהתאם לדו”ח שהוציא. ולאחר מכן תקבע ע”י מנה”פ פגישה משותפת להמשך תכנון.
• אדריכל הפרויקט יוביל את הכנת הבקשה עבור שינוי תב”ע משותפת ל3 החלקות, לפי המלצת מנה”פ .
• יועץ התנועה שלהחלקה הסמוכה מכין תכנית תנועה משותפת לשלושת החלקות לאישור רן זילברשטיין ומהנדסת העיר.
• נקבעה פגישה ע”י מנה”פ לתאריך 8.1.17בנוכחות אדריכל הפרויקט, מנה”פ , אדריכל, עורכת תב”ע , רן זילברשטיין , יועצת תנועה חלקה 17, אדריכל חלקה 15מנה”פ חלקה 15, בעלי חלקה 15, בעלים של מגרש 16.
• בפגישה הנ”ל האדריכל ומנה”פ יציגו את התב”ע המשותפת שמכין משרדו של אדריכל של הפרויקט, כולל נספח התנועה הכללית שיציג יועץ התנועה של חלקה 15.
• מנה”פ במגעים לקבוע פגישת ” פרה רולינג” בוועדה המחוזית לאחר אישור תכנית התנועה המשותפת ע”י מהנדסת העיר.
• ל”פרה רולינג” בוועדה המחוזית יש להגיע עם חומר תכנוני מתקדם יותר.
• בתאריך 6.11.16נערכה פגישה בנוכחות ראש העיר, מהנדסת העיר, מזכיר העירייה, מנה”פ, Lee Marshel והאדריכל
• האדריכל הציג את מצגת הפרויקט לראש העיר ומהנדסת העיר והסביר את שיקולי התכנון. כמו כן הציג האדריכל ומנהל הפרויקט את נתיב הרישוי לשינוי תב”ע עבור הפרויקט וביקשו את ברכת הדרך של ראש העיר לקידום הפרויקט
• ראש העיר ומהנדסת העיר מקדמים בברכה את הרעיון של שילוב מלון עסקים, מרכז קונגרסים ומסחרר בקומת הקרקע בתחום הפרויקט.
• ראש העיר מעדכן שתוספת על הזכויות הקיימות כרוך באישור היועצת המשפטית של העירייה. ללא אישור היועצת המשפטית מבקש ראש העיר לקדם את התכנית כולל המלון במסגרת הזכויות הקיימות(230%)
• היועץ המשפטי של Lee Marshel פנה ליועצת המשפטית של העירייה והציג בפניה את בקשת Lee Marshel, מתוך כוונה ורצון לקדם ביחד עם העירייה תוספת זכויות בסמכות מחוזית, על מנת להכליל את כל תכולת הפרויקט כפי שהוצגה לראש העיר, לרבות תוספת זכויות עד לסך של 360%.
• עו”ד של Lee Marshel שלח את סיכום השיחה ליועצת המשפטית של ראש העירו למהנדסת העיר. היועצת המשפטית תוציא סיכום השיחה על גבי נייר רשמי של העירייה
• ראש העיר ומהנדסת העיר הביעו נכונות להגיע עם Lee Marshel ל”פרה רולינג” של הוועדה המחוזית על מנת לתמוך בתוספת הייעוד למלון עסקים
• בהמשך לפגישה הנ”ל ולבקשת מהנדסת העיר נערכה פגישה נוספת בתאריך 21.11.16 בנוכחות מהנדסת העיר האדריכל ומנה”פ
• בפגישה זו הוחלט כי האדריכל ישוחח עם האדריכלים של המגרשים הסמוכים לטובת תיאום תכנית תנועה כללית שתציג הקצאת חניות ציבוריות ניצבות והרחבת הכביש ע”י הפקעת שטח מהמגרשים. הכוונה היא להגיש בקשה משותפת שתכלול מגרשים בהיקף של 15 דונם ויותר אשר תאפשר בקשה במחוזית להגדלת זכויות ל360% עפ”י התנאים הנקובים בתב”ע
• האדריכל ישוחח עם רן זילברשטיין יועץ התנועה שהכין את דו”ח התנועה הכולל לכל מתחם התעשייה
• לבקשת מהנדסת העיר תתואם פגישה בנוכחות האדריכל מטעמנו, Lee Marshel, מתכנן התנועה ומנהל הפרויקט מול האדריכל ויועץ התנועה של המגרשים הסמוכים ע”מ לבחון את היתכנות הרחבת הכביש לאורך המגרשים משני צדי הכביש, כדי לאפשר לעירייה הסדרת תנועה ותוספת חניות ציבוריות רבה ככל שאפשר בניצב לקוי המדרכה. מהנדסת העיר הציעה לקיים את הפגישה במשרדה ע”מ לסייע בקידום הנושא. מנהל הפרויקט מכין תכניות שיווק לקומות א’+ב’ עבור Lee Marshel, לשם קידום השיווק למשרדים בקומות אלו
• לאחר אישור ראש העיר ומהנדסת העיר תקבע פגישה “פרה רולינג” בוועדה המחוזית בהשתתפותם, על מנת לקבל אישור עקרוני לנפח הבניה המוגדל ותוספת יעוד מלונאי. “לפרה רולינג” בוועדה המחוזית יש להגיע עם חומר תכנוני מתקדם יותר.
• הפגישה המתוכננת עם ראש העיר נדחתה על ידו שוב. מנהל הפרויקט מתאום עם לשכת ראש העירלמועד חדש לפגישה. מועד מתוכנן לתחילת נובמבר
• האדריכל ממשיך בהכנת תכניות האדריכליות כולל חלוקה פנימית וירידה לפרטים עבור המצגת לראש העיר
• התקבלו הדמיות של הפרויקט במצבי יום ולילה ובשילוב האתר עם האזור.
• נערכה פגישהבתאריך 28.9.16 בנוכחות חברת Lee Marshel, מנהל הפרויקט והאדריכל לבדיקה והערות סופיות של המצגתלראש העיר
• Lee Marshel” ומנהל הפרויקט נתנו דגשים והערות שלהם לתיקון ושיפור המצגת.
• התקבלה מהאדריכל מצגת מעודכנת כולל הטמעת הדגשים והערות של מנהל הפרויקט וחברת
• Lee Marshelמנהל הפרויקט המליץ להתחיל לקיים מגעים עם רשת מלונאית ( מלון עסקים ). כדי שנוכל לקבל את דרישותיהם והנחיותיהם כבר בשלב התכנון ולהטמיע בתוכנית.
• מנהל הפרויקט ממשיך במעקב והחתמת החוזים ליועצים.
• קבלן קידוחי הניסיון סיים את עבודתנו, ממתינים לקבלת דוח הקרקע והביסוס, אשר ימסרו לחברת Lee Marshel וליועצים הרלוונטיים להמשך תכנון. צפי קבלה עד 7.11.16
• לאחר אישור ראש העיר תקבע פגישת “פרה רולינג” בוועדה המחוזית, על מנת לקבל את אישורם לנפח הבניה ותוספת יעוד מלונאי. יש להגיע עם חומר תכנוני מלוטש יותר. מנהל הפרויקט וחברת Lee Marshel יבקשו מראש העיר ו/או מהנדסת הוועדה להצטרף לדיון המקדים ע”מ לתמוך בפרויקט
• האדריכל ממשיך בהכנת תכניות האדריכליות כולל חלוקה פנימית וירידה לפרטים עבור המצגת לראש העיר
• יועץ התנועה הגיש נספח תנועה עם התייחסות לכמות החניות במרתפים ולחניה תפעולית ולדרכי הגישה
• יועץ הפיתוח הגיש נספח פיתוח בקומת הקרקע ובקומה ראשונה (מרפסת גג)
• מנהל הפרויקט הפעיל ספק הדמיות על מנת שיכין הדמיות אטרקטיביות עבור הפגישה עם ראש העיר כולל תצלומי רחפן
• נקבעה פגישה לתאריך 28.9.16 בנוכחותLee Marshel :,
מנהל הפרויקט והאדריכל לבדיקה והערות סופיותשל המצגת לראש העיר
• לאחר עדכון סופי המצגת תשלח למהנדסת העיר לעיונה (בהתאם לבקשתה)
• מנהל הפרויקט ממשיך במעקב להקמת והחתמת החוזים ליועצים
• קבלן קידוחי הניסיון סייר בשטח לתאום מיקום הקידוחים ובדיקת מוכנות השטח לקידוחים, הסיור בוצע עם יועץ הקרקע ומנהל הפרויקט
• קידוחי הניסיון יתבצעו לאחר החג בפיקוח מנהל הפרויקט. התוצאות ימסרו לחברת Lee Marshel וליועצים הרלוונטיים להמשך תכנון
• לאחר אישור ראש העיר תקבע פגישה “פרהרולינג” ונעבור לוועדה המחוזית, לשם אנו צריכים להגיע עם חומר מלוטש יותר. מנהל הפרויקט מתכוון לבקש מראש העיר ומהנדסת הוועדה להגיע אתנו לוועדה המחוזית על מנת שגם הם יתמכו בפרויקט בוועדה המחוזית
• נערכו מספר פגישות עם היזם להכרת הפרויקט והגדרת יעדים לתכנון וביצוע
• נבחרו לפרויקט אדריכל ויועץ תנועה
• נערכה פגישה עם מהנדסת העיר יקנעם להצגת כוונות חברת Lee Marshel , תאום ציפיות וקבלת הנחיות להמשך קידום הפרויקט
• מהנדסת העיר נתנה את ברכתה לפרויקט והנחתה את Lee Marshel להכין תכניות והדמיות על מנת להציגם בפני ראש העיר ולקבל ממנו את אישורו וברכתו לקידום הפרויקט
• ב 14.6.16נערכה פגישה של עם מנהל הפרויקט, האדריכל וחברת Lee Marshel לקבלת הנחיות עקרוניות והכנת סקיצות תכנון לפרויקט
• הוכנה רשימת מתכננים לשלבי התב”ע ושלבי התכנון על ידי מנהל הפרויקט Øהרשימה כוללת מספר משרדים מכל תחום תכנון. הרשימה אושרה ע”י חברת
• Lee Marshel נאספו הצעות מחיר מכל המתכננים שברשימות (כולל חלוקה בין שלב התב”ע ושלב התכנון למתכננים הרלוונטיים) . נערכו מש”אים ומתנים ביןמנהל הפרויקט והמתכננים
• הצעות מחיר אלו יובאו לאישור סופי ולאחר אישורם יופעלו המתכננים בהתאם
• נערכה פגישה (באישור מנהל הפרויקט) בין האדריכל ומהנדסת הוועדה המקומית יוקנעם בה הציג האדריכל בפניה את תכניות וכוונות Lee Marshel , לרבות הבקשה לתוספת מלון עסקים ותוספת זכויות למבנה
• מהנדסת הוועדה נתנה את ברכתה לקידום הפרויקט והפנתה את האדריכל ומנהל הפרויקט לקבלת אישור מחלקת קרקעות ועסקאות וכן מחלקת תכנון רמ”י מחוז צפון
• מנהל הפרויקט ניהל תכתובת מיילים ושיחות טלפון עם מנהלת מחלקת קרקעות ועסקאות ועם מנהלת אגף תכנון וקיבל משתיהן פטור מהצורך בפגישה עם המחלקות ברמ”י ופטור מהצורך בקבלת אישור רשמי של רמ”י לפרויקט וכן את ברכתן לקידום הפרויקט (לרבות תוספת למלון)
• מנהל הפרויקט פעל לתאום פגישה עם ראש העיר יוקנעם להצגת הפרויקט בפניו
• מנהל הפרויקט יפעיל את המתכננים (אדריכל, יועץ תנועה, יועץ הפיתוח ויועץ הסביבה) על-מנת להתחיל בהכנת החומר וההדמיות להצגה לראש העיר
מי אנחנו
- יזום
- תכנון
- בניה
קבוצת לי מרשל היא חברת יזמות ובנייה המשביחה קרקעות למגורים, תעשייה, מלונאות ומסחר. לקבוצה חברת ביצוע בעלת סיווג קבלני ג'5 – הסיווג הגבוה ביותר – עובדה המקנה לה יכולות ביצוע גבוהות ומייתרת את התלות בגורמים שלישיים. ניסיונה הרב ועומק הבנתה את עולם הנדל"ן על כל היבטיו מעניקים ללי מרשל יתרונות משמעותיים בכל שלבי הפעילות – ייזום, רכישה, השבחה, תכנון ומימון, ולבסוף גם בשלבי הביצוע והשיווק. היקפי הפעילות של החברה מצויים בצמיחה מתמדת.